Löpning i Hoevelaken

Var i Hoevelaken i veckan, inte den största staden i Holland men det spelar ingen roll man kan springa här ändå

Jag brukar försöka att åtminstone få till en runda när jag reser, mest för att få röra på sig, men även för att se på stället man är på. Så denna gång blev det en runda runt Hoevelaken

Denna gång såg man kanske inte så mycket, det blev mörkt och kallt snabbt efter att jag lämnat hotellet. Till och med kallare än hemma och på sina ställen låg det till och med snö! Hur ska det gå med tulpanerna 🌷🤔?

När jag frågade på hotellet var man skulle springa var svaret: det finns en vacker park här där många springer, men det finns inget lyse där. Men jag sprang två varv där ändå det gick men kanske inte optimalt.

Eftersom workshopen jag är här för börjar först klockan 09:00 så blev det även en kortare morgonrunda med kartan i handen och denna gång sprang jag enligt det andra förslaget från hotellet.

