Klart man vill bli #Asicsfrontrunner

Vem vill inte vara en frontrunner? och vem vill inte bli ”klubbkompis” med Lisa Nordén, Jonas Buud och David Nilsson.

Att bli medlem i detta gäng skulle nog göra att jag fick tummen ur och sprang mitt första Marathon eller garanterat tog ytterligare ett steg i min satsningen mot ett snabbt halvmarathon.

Så det är väl huvudanledningen till att jag vill vara med. Nästa del är väl att få prova prylar och vara testlöpare. Jag är en prylnörd i vanliga fall och att få vara med i frontledet skulle verkligen vara roligt och lärorikt.

Jag har aldrig ägt ett par Asics skor trots att det är så många som förespråkar dem och att de kör rätt coola event och är huvudsponsorer till grymma tävlingar vad sägs om Asics Stockholm Marathon, Beat the Sun . Så jag kan kan verkligen jämföra dem mot de skor jag kör nu. Så ge mig chansen Asics och Runners World  😋

Jag tar gärna chansen att bli en #Asicsfrontrunner 💪🏻 asics.com/frontrunner

