Har jag sagt att jag varit ”D•Ö•D•S•J•U•K!” ☠

Har jag sagt det! Har jag inte berättat att jag har varit D•Ö•D•S•J•U•K •!

Jaja så allvarligt är det kanske inte men sjuk var jag. En släng av influensa med 4 dagar med 40 graders feber sätter sina spår. Att jag dessutom veckan före vilade från löpningen på grund av en ömmande vadd det kan ni läsa i dessa gnälliga inlägg härhär, här och här  gnälligt värre.

Så en mancold eller som jag hävdat på jobbet D•Ö•D•S•J•U•K. Sympatier och glada hejarop kan lämnas i kommentarsfältet nedan.

Så titta på denna dystra kalender
kalender

☠   Ser ni  24 dagar utan löpning!   ☠

 

Svettigt dels för att jag faktiskt var i bra form innan skada/sjukdom som jag skriver om här. Svettigt för att ligga hemma med 40 graders feber inte gör att jag gör annat än att svettas och sover inte ens orka titta på film. Svettigt för nu finns en liten panik att hinna träna ikapp så att jag kan springa Göteborgsvarvet.

Men nu kör vi igen det är ju ändå vår och det är massor av japanska körsbärsträd som måste fotas.

2016-04-22 12.14.15
Klassisk vårbild
