Awesome mix tape

Här har jag samlat mina spellistor som jag har med mig på löppassen.

Electro Swing

Passar bra till lite snabbare pass eller mot slutet på långpassen.

Music from Casey Neistat’s VLog

Följer Casey Neistat’s VLog och han lyckas mycket bra med musiken, hittade en Spellista på Spotify och har haft den i öronen på ett para tröskelpass. – Funkar mycket bra.

Janky Jackin’ House

Hittade denna lista av slump under ett långpass när energin tagit slut. Nu har den hängt med från start på en del pass och det finns ett skönt gung som gör att man bara tuggar på steg efter steg.

 

Herrbodin Running

Min egna lista med bra låtar från andras listpor och låtar som ger mig energi. Denna listar har varit med mig på diverse tävlingar.

Ruggig Running

En lista uppsnappad på twitter.

Jag tar gärna emot de listor som ni har i lurarna när ni är ute och springer.

running-og

