Webbdagarna i bilder

Tyvärr blev det ingen löpning under Webbdagarna jag fokuserade på att köra Tåhäv istället som du kan läsa om här.  Allt för att bli bra i vaden och kunna springa mer.

Så här kommer istället en sammanfattning i bilder kring webbdagarna. Det är så vi vita moderna medelålders män gör för att låsas att vi hänger med. Många av presentationerna kan du se i efterhand. Håll utkik på Webbdagarnas webbsida.

2016-03-22 08.57.46

KEYNOTE: Alexander Bard, Cyberfilosof och författare: ”Från mottagare till deltagare”

2016-03-22 09.30.542016-03-22 10.04.16

Caroline Rudbeck, Head of Group Communication på Dustin Group: ”Långsiktig kundlojalitet hos snabbrörliga e-handelskunder – hur gör man?”

2016-03-22 10.46.112016-03-22 10.55.302016-03-22 10.56.372016-03-22 10.58.05

Rahul Lindberg Sen, Lead Revenue Designer at Spotify: ”Customer Relationship Sauce – The Art of Data to Dating”

2016-03-22 11.08.212016-03-22 11.20.172016-03-22 11.24.142016-03-22 11.29.03

Donna Hanafi, Head of Customer Success & Insights at Tictail: ”Tillväxt med fokus på användaren”

2016-03-22 11.44.152016-03-22 11.47.142016-03-22 11.54.00

Karin Zingmark: Strategier: Digitala Strategier – eller helt enkelt bara strategi

2016-03-22 13.20.142016-03-22 13.20.192016-03-22 13.23.072016-03-22 13.26.15

Kristian Sköld: Strategy & Culture: Why One Will Fail without the other

2016-03-22 13.42.592016-03-22 13.53.292016-03-22 14.08.33

Mårten Bokedal: Digitala strategier: Personalisering – Från masskommunikation till personliga dialoger

2016-03-22 14.22.092016-03-22 14.22.152016-03-22 14.32.462016-03-22 14.33.39

Adam Smiley Poswolsky, TEDx speaker, author and millennial workplace expert: ”How to Attract, Retain and Empower Millennial Employees”

2016-03-22 16.01.032016-03-22 16.01.122016-03-22 16.03.512016-03-22 16.14.152016-03-22 16.20.142016-03-22 16.20.19

KEYNOTE: Ben Jones, Chief Technology Officer, AKQA: ”The Parenting of Creativity”

2016-03-22 16.39.37

Frukostseminarium: Marketing Automation bortom tekniken – så kommer du igång och får resultat över tid med Peter Svenonius, digital affärsutvecklare på Humagic Group och kursledare Webbdagarna Academy

2016-03-23 08.44.142016-03-23 08.44.122016-03-23 08.40.422016-03-23 08.14.302016-03-23 08.09.362016-03-23 08.09.012016-03-23 08.02.59

KEYNOTE: Nathalie Nahai, Web Psychologist, International Speaker and Author: ”Web Psychology: The science of online persuasion”

2016-03-23 09.38.23

Simone Giertz, entrepreneur, innovator, Youtuber & Queen of shitty robots: ”The importance of building useless things”

2016-03-23 10.43.172016-03-23 10.51.23

Sune Kaae, Director of Technology, Veryday: ”Internet-of-Things is about personalized experiences”

2016-03-23 11.32.282016-03-23 11.35.00

Jens Christensen, CEO, Jaunt: ”The transformative impact of Cinematic VR”

2016-03-23 11.57.57

Digitala strategier: Effektiviserad kundkommunikation med marketing automation

2016-03-23 13.15.352016-03-23 13.17.492016-03-23 13.21.302016-03-23 13.27.012016-03-23 13.32.45

Digitala strategier: Att skapa en strategi som (faktiskt) fungerar

2016-03-23 13.51.572016-03-23 13.54.272016-03-23 14.03.21

Digitala strategier: Världen har förändrats. Har du?

2016-03-23 14.34.072016-03-23 14.35.14

Thierry Bedos, CTO of Hotels.com: ”How to attract the modern traveler using the power of Big Data: a case study”

2016-03-23 15.35.212016-03-23 15.48.48

 

KEYNOTE: Sara Öhrvall, Executive advisor: ”Ditt framtida jag”

2016-03-23 16.20.162016-03-23 16.22.022016-03-23 16.24.382016-03-23 16.28.202016-03-23 16.31.15

Annonser