Disney on Ice

I helgen var det Disney on ice ett två timmars lång underhållning på ice med både fall och skojigheter. Själv var jag ute på skojigheter på is och snö under fredagen då jag sprang mitt första pass med mina nya icebugs Vilket otroligt grepp trots att det snöade ymning och hade så gjort ett tag. .

Sprang längst kajen bort till småbåtshamnen vid Tångudden. En go runda för att få lite meter i benen och framförallt för att testa mina nya icebug ANIMA3 BUGrip.

Review Icebug ANIMA3 BUGrip

Köpet läser du här.
Skon känns på gränsen till tung dock med en flexibel sula och ett piggt intryck som svarar bra när man trycker på lite.  Det är en riktigt roligt att kunna springa med sitt vanliga steg även över blankis och att kunna lita till att skon greppar underlaget.

Nu äntligen slipper man löpbandet trots att det är vinterväglag och blank is.

