KM Lonesome Runners

Så var det dax för KM för Lonesome Runners som alltid hålls den 4 juli. Enligt Facebook Gruppen beskrivs KM så här av Fredric Askerup (Kaptenen)

Det är vid den här tiden av året då förberedelserna är som bäst.
Repstegar plockas fram, måttband justeras, avstånd regleras och distanser hettepåas.
På lördag exploderar alla Lonesome Runners för då firar vi vårt oberoende och självständighet! Den fjärde juli håller vi som vanligt vårt eget Klubbmästerskap och alla är som vanligt inbjudna till sig själv!
400 mil. 4 meter på händer. 40 kilometer baklänges. En ny engelsk mil. Sätt ditt eget pb på valfri distans. Lonesome style alltså och regga sedan din tid och lycka på den här klubbsidan. Avsluta med fyrverkerier och samla dina vänner till fest.
Det är så vi gör det, Lonesomers, så sätt igång med träningen. På lördag exploderar vi! Lycka till:)
/Kapten och alla dom andra 

Mitt KM blev upp och ner i Garaget på Pilgatan. Från porten upp och längst in på översta parkeringsdäck klapp i väggen och sedan ner igen (bilvägen). 2015-07-04 08.03.40

Såhär beskrev jag det på Lonesome Runners Facebook grupp.

Mitt första KM och jag vann! Jag är helt överlycklig. Jag visste att jag hade tränat bra men att det skulle räcka till vinst det trodde jag aldrig.

Banan bestod av upp och ner för parkeringsgaraget på Pilgatan i Göteborg, tyvärr var det problem med chipet så någon officiell tid har inte registrerats än men jag jag var långt före tvåan

Medalj och kexchoklad som på alla lopp.

Lycka till alla andra tävlande!

 

