Trampa på….. likt Clownen Manne

2015-04-09 18.33.26Har ägnat mig åt att vila och titta på tv-serier efter mitt besök hos Sportrehab och ”domen” att jag ABSOLUT inte fick springa på 12 dagar och där efter max 4km.  Så man kan lugnt säga att stressen har börja komma inför Göteborgsvarvet.

Så efter att ha försökt att motivera mig, försökt hitta alternativa tränings former som synkar med övriga schemat så blev det igår första passet på spinning cykel. Efter att ha sett på er cyklister som kört träåning under vintern plockade jag med mig iPaden och riggade upp den för att kunna titta på någonting undertiden jag satt där. Allt för att testa konceptet inför resten av veckan. Ska även försöka gå på något Spinningpass för att få lite tuffare belastning och mer intervall känsla. 2015-04-12 17.24.37

När man väl satt där så på sadeln och det inte alls kändes så där fantastisk som löpningen kan kännas när man avverkar meter för meter och omgivningen passerar revy så ramlar tankarna lätt mot ett barnprogram från barndomen. – Clownen Manne!

barntv_manne

