Omstart och Simborgarmärket

Jag kallar till omstart.
Efter att ha haft hals ont och snorig i ev vecka så har jag ägnat mig åt gnäll och vila.

2015-03-09_1850

Så det blev bara 7,2km den veckan.  Så det blir till att ta nya tag denna vecka.

Börjar vecka med att besöka Skövde Arena och upplevelsebadet med familjen, första gången i Skövde för oss och det var mycket uppskattat. Störst presstation gjorde dottern som tog Simborgarmärket efter att ha simmat 200m stilrent bröstsim. – Bra gjort. Simborgarmärket
Även jag tog Simborgarmärket idag dock på tiden 2:33:21 vilket skulle ha varit en OK tid om jag simmat bröstsim vilket jag tyvärr inte gjorde. Jag har blivit mer löpare än simmare nu, men med mer tid för simning skulle jag nog kunna platsa i ett hyffsat SimRun lag. – Något för en annan tid och ett annat liv.

Men som sagt en omstart och nu kör vi mot vårens och sommarens tävlingar.

2015-03-08 19.22.53-1

