Summering Löpning Februari 2015

Då var det dax att summera februari. Tanken var att jag skulle klämma in ett bli ett långpass under lördagen (28/2), men då det både var födelsedagskalas för dottern, och en av sönerna hade 39 Graders feber så blev det ändrade planer och långpasset får ske på söndag istället. Detta gör inget då veckan håller ihop och månaden redan är i hamn.

Är väldigt nöjd med min februari. Månaden saknar ändå två eller tre dagar och jag har hunnit klämma in en förkylning vilket resulterade i vila.

Fler kilometer löpta på färre pass men snabbare min/km. Samtidigt som jag sprungit fler minuter. Nedan ser ni jämförelse mot januari. Uppgifter hämtad från Runkeeper.

2015-02-28 20.35.18

Sa jag att jag har uppgraderat mig med två nya skor. Båda från Salming Running nu blir det fart i sommar.
2015-02-26 19.08.35

